Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off.

Läget är allt annat än prima skinka atm. Fick ett psykbryt igår och var tvungen att gå ut och gå någon gång mitt i natten. Det slutade med att jag låg på en landsväg mitt ute i no-where och avled en liten stund. Hade sån dödsångest att det inte är sant. Att 897549 miljoner tankar ens kan få plats i mitt huvud. Fattar inte vad det är som händer. Känner mig bara fett mobbad och jobbig. Jag menar, vem ringer man när man inte orkar mer? Det är inte så jävla självklart när man väl är där och bläddrar igenom hela kontaktlistan mitt i natten samtidigt som man skrik-gråter och inte vill vara till besvär eller bli tagen för ett psycho. Man är aldrig så ensam som då.



Postat av: kristine

Man er aldri til besvær når det står om livet. Håper det løser seg for deg snart :/

2010-07-15 19:24:06

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback