Och himlen är oskyldigt blå.

Men bröööl! Dom senaste dagarna har typ spenderats utslutande i sängen. Har mått så jäkla anus att det inte är sant. Ångest med stora bokstäver har flyttat in hos mig igen så jag sover nada alternativt hela dygn. Och det känns inte direkt bättre med tanke på att jag har två veckors disk och tvätt att ta tag i innan helgen när familjen kommer hem. Här snackar vi health-hassard. Men orken, where you at? &¤#/@! Vill inte. Orkar inte.

Men nu funtar jag på att dra en simtur runt sjön bara för att få lite movement på fläsket, alternativt parkera mig bredvid jordgubbslandet på baksidan och kedjeröka arslet av mig - om man nu kan säga så. Chips & dipp får bli kvällens middag nersköljt av öl. Jag har verkligen noll ork till att ställa mig och laga något idag.



Postat av: Nemo

Åh din stackare. Ångest sucks... vet hur det känns.

En stor kram till dig.

2010-07-08 23:38:16
Postat av: Pillisen

Let´s ses och tycka synd om oss själva med en marabou tills vi får ont i magen,cigg, möjligtvis hallonsorbe bara för att det är så jävla gott och kanske lite rosé bara för att det är så schteek och bögigt, då lär ju våra självömkande jag få sig en snurr och bli happyhappy!<33

2010-07-09 00:39:41
Postat av: Sara ♥

Härlig bild!

2010-07-09 01:00:32
http://azizaaam.blogg.se/
Postat av: melws

löve the pic!

2010-07-09 21:54:36
http://charitable.blogg.se/
Postat av: jens

Hoppas det går bra för dig....jag vet hur det kan kännas...blää Men det går över....

2010-07-09 23:15:52
http://www.jensphoto.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback