Och ute regnar det.


Känner mig inte helt hundra. Har fuckat upp min dygnsrytm totally. Vaknade av sms från två av mina favorittjejer och det kändes som en ninjaspark i magen för jag saknar dom så grovt mycket. Jag hatar när när jag hamnar i mina svackor och typ rullar in mig under en sten och blir något osocial. Jag är typ årets crazy cat-lady som bara chillar runt med katt-bäbisarna. Men dom är ju så grymt jäkla söta att man dör. Ni vet: AAAAW! varannan sekund. Och så ska dom sitta knä och klättra på en hela tiden, speciellt inne på toa vilket kanske är lite lagom freaky men sällskapet kan man inte klaga på hehe. Nej men nog med skitsnack. Nu: mat mat mat!



Postat av: Anna

Haha min katt klättrar på mig också när jag sitter på toa, det känns lite lagom skumt :p Fast han är ju inte ens kattunge.

2010-07-26 16:32:57
http://zparriz.se
Postat av: Anonym

tips på namn åt en svart han kattunge? (:

2010-07-26 17:03:44
Postat av: EMMA

ANNA: Man känner sig poppis iaf haha ;)

ANONYM: Humm... Sherlock, eller typ något gammalt skönt heavy metalband-namn haha?

2010-07-26 19:23:07
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Noah

Du måste ju blogga!

vad ska jag annars göra på jobbet!?

2010-07-29 15:31:19

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback