Svaren, III - övrigt.


Varför är du så dålig på att uppdatera? :( vad ska jag göra om dagarna när du aldrig skriver :(
- När jag gick in i väggen i vintras så insåg jag vilken jäkla stress tv, dator och mobiler har varit för mig så jag var it-fri i ett par veckor och gud så skönt det var! Nu försöker jag lära mig att använda datorn lite mer smart och sitter bara en liten stund hit och dit och ibland kan det gå flera dagar utan att jag pillar på ett tangentbord. Men jag älskar att blogga och jag älskar era kommentarer eftersom att jag oftast får så skön respons från er och blir lite extra taggad på att blogga. Men jag ska skärpa mig!

Vem åkte du till italien med?
- Min låtsasmamma. Det var min 18-årspresent.

Vad tycker/säger dina päron om att du dricker samt röker och när du var så ung?
- Dom har faktiskt inte sagt så mycket om det. Visserligen så har mamsen fått ett par frispel när jag krälat hem awsasted 5 på morgonen (förståerligt) och jag har alltid fått ett: ta det lungt nu ikväll Emma, innan jag gått ut. Men jag har alltid varit rätt så ansvarsfull när det kommer till alkohol. Visst kan jag bli en aning för packad en aning för ofta men jag sätter mig aldrig i farliga situationer och har alltid stenkoll på hur jag ska komma hem. När det kommer till rökandet så är det samma sak där. Dom har varit rätt så ok med det. Mamma har inte tagit upp det och pappa är okej med det.

Hur länge har du rökt?
- Tog första blosset när jag var 15 - sommarlovet mellan 8:an och 9:an. Egentligen så hade jag alltid varit jätteanti rökning så jag vet inte riktigt vad som hände där... Feströkte och tog en hit och dit då och då men har börjat på "allvar" det senaste året. Skyller på att jag har mått skit och mest gör det för att lugna nerverna.
Har du aldrig försökt sluta att röka?
- Nej det har jag faktiskt inte. Skurit ner har jag gjort mer eller mindre och ibland har det gått månader utan att jag tagit ett bloss men sluta... nej har inte haft några direkta planer.

Favoritvin?
- Alltså om jag ska vara ärlig så är jag inte petig när det kommer till vin. Tycker om i princip allt vitt vin men brukar väl oftast kirra Drosty Hoff's eller Chill out's lådor. Rött vin KAN gå ner men då jäklar ska det vara gott eller så ska jag vara packad. Rosévin har jag så dålig koll på eftersom att jag typ bara dricker det ute och glömmer alltid bort att fråga var det var för något ifall det var gott. Tjejen men koll alltså.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback