Sea leags.

Bered er på ännu mer gnäll här i bloggen. Jag har åkt på ett fabulöst solsting. Satt på pendeln tidigare idag och mådde verkligen skitilla, hade årets migrän kombinerat med mensverk och kallsvettades tills jag var dyngsur. Det hela slutade med att jag svimmade 3 stationer och sen fick gå av och spy *cry me a river* Fick en mandarin av en snäll tant men annars så var det inte en jäkel som frågade hur jag mådde. Tack för den, känns ju lagom tryggt. Nej men nog med gnäll. Ska trycka i mig en mastodontstor portion spagetti med köttfärssås och sen kirra lite chips för att kick-starta igång blodsockret. (Haha juste när jag ändå är i gnäll-farten så, wait for it... har min cykel blivit snodd också och min mobilladdare är som vanligt spårlöst försvunnen. Score!)




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback