Feel good inc.

- Fji och Pillis i Humlegården.
- Pillis målar vackert.
Det blev ett oplanerat blogguppehåll på en vecka. Sorry-lorry! Men under tiden jag har varit borta har jag firat babe som fyllde år (av mig fick han en Riga-resa, vi åker om 2 veckor), myst i Humlegården med Fji och kompani, shoppat, fikat och målat om toaletten i "kollektivet" med Pillis (haha värt att nämna att färgen hade gått ut 4 år innan. Den skulle vara röd. Den blidde rosa) STÄDAT i kollektivet och tagit 2 veckors disk som sakta men säkert börjat kräla iväg, festat och spelat "jag har aldrig" (har dock inte så klara minnen av vad jag nu erkände. Kan bli pinsamt) och klappat på Noahs nya kattbäbisar som kom igår. Grymt jäkla skön vecka helt enkelt!



Postat av: pillis

fan vad rakt det ser ut som om jag målar där:o

2010-06-13 22:31:48
Postat av: gabriella

seriöst nu håldän, kom igen - uppa! och svara i luren :) till och med jag har ju börjat blogga igen och då börjar det bli illa för dig haha

2010-06-15 22:00:50
http://bellabo.blogg.se/
Postat av: sara

hörru snygging! dags att ses snart? puss/ sara

2010-06-20 01:10:52
http://snuu.devote.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback