Honey, I'm home.

Hoho! Nu har jag äntligen landat hemma, packat upp och hela balletten och tagit en liten nap på 14 timmar i min egen säng. Orgasmiskt är vad det var. Men jag har haft det så sjuktjävlagrymt där borta, som vanligt men jag hatar verkligen själva resan fram och tillbaka. Skrikande barn, feta illaluktande individer och äckel-päckel gubbar som tror att man går igång på bold-patches och näshår. Det, kombinerat med försenade flighter, är illa.

Tänkte chilla lite på Starbucks med en VOGUE i sann blogganda i ena handen och en nyinhandlad YSL-concealer i den andra innan planet gick för att glamma till det lite. Det hela blidde dock en aning mindre glammigt när jag kom på att min skinny-milk-frappuccino inte var laktosfri och fick spendera resten av tiden innan avgången inne på toan med mina 874329 kilo tunga väskor och min jävla tidning. Inte så glammigt alls.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback