Plötsligt händer det.

Färgsorterat (ja vitt, mörkt och blommigt går finfint ihop. Samma sak med ylle och bomull), tvättat och upphängt av mig själv - HELT utan assistans! Jag var tvungen att fota denna once in a life time-händelse och dela med mig till er. Nu ska jag ta tag i disken på rummet. Misstänker att det är dags eftersom att jag hittade ett centimeter tjockt luddigt lager av mögel i botten av ett av mina hundra glas jag haft där uppe i månader.

Edit: Äh, det var "bara" 16 glas och 5 Smirnoff Ice-flaskor, och en tömd Jack Daniel's som gömde sig där. Emma-Filthy-Holden, at your service! Hur FAN står Noah ut med mig? Nu ska jag skura, damma och röja för kung och fosterland så att det inte längre är någon hälsorisk där inne när han kommer hem. Önska mig lycka till.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback