Svaren, II - sex.

Hur många år var du när du förlorade oskulden?
- Jag tror att jag var 14, hösten i 8:an. Lagbrytare var det här!

Kan du berätta om när du förlorade oskulden? :)
- Som sagt, jag var 14 år och hade precis börjat 8:an. Jag och min första "riktiga" pojkvän hade varit tillsammans i cirkus ett halvår och jag hade tjatat sen dag ett att jag ville get jiggy men han behöll trosorna på (eller hur man nu säger) Sen en fredagskväll - ofta jag kom ihåg det? - så var vi hemma hos honom. Vi hade gjort diverse saker innan (tolka hur ni vill) så att vara naken framför honom var inte direkt något problemo. Men självklart var jag skitnervös. Så jävla nervös så jag skakade. Och jag tror att det var like-wise. Men efter mycket om och men och en hel del fummel så fick vi det överstökat. Det var väl ingen senastion direkt, men jag är glad att det hände i alla fall och att jag gjorde det med min pojkvän som jag litade på.

Vilka är dina favoritställningar?
- Mamma, sluta läs nu! Alltså egentligen så har jag ingen direkt favvo, det är mer i stridens hetta som det bara händer. Ibland är det sweet-sweet love á la missionary by candle-light som gäller och ibland är det hårda tag. Ibland vill jag bara ligga och ta det lilla lugna och låta honom göra grovjobbet och ibland vill jag ta tag i allt.

Jag har hört att Noah är fantastisk i sängen - stämmer det?
- Ja Noah, du är jätteduktig...

Vad tänder du på?
- Oj, allt? Haha nej men humor, vackra drag, längd (inte på snoppen. Eller okej då...) musikalitet, inteligens, självförtroende, tattoos & piercings, någon som kan äta 5 big mac's och dricka som en riktigt karl utan att bli dräggig osv. Här är vi inte petiga inte!

Har du sugit av någon? Om du har det, hur gör man?
- Hehehe. Jag är ju inte den som är den so here goes: OM jag har?! Jag älskar att göra det just eftersom man har kontrollen eller så kan man lyxa till det lite ibland (typ i duschen bara sådär) bara för att vara snäll. Och hur man gör? Ja du, det enda felet man egentligen kan göra är att använda tänderna eller prata bäbisspråk med hans holy parts. Det går sällan hem (jag har självklart testat det här i vetenskapligt syfte, för er skull. Så säg förlåt till Noah) tro mig, jag vet. Lyssna på honom. Du lär märka om han har det skönt. Om du undrar om du är helt ute och cyklar så är det bara att fråga om du gör rätt eller om han vill ha det på något annat sätt.

Vad använder du för preventivmedel?
- Jag använder p-stav. Den sitter på insidan av överarmen och ska sitta där i 3 år. Min har jag haft i snart 2 år och det funkar prima ballerina. Innan åt jag p-piller i ett år men glömde bort att ta dom hela tiden så p-stav känns säkrare plus att det är billigare.

Berätta ditt bästa sexminne - detaljer, tack :D
- Err, alltså - jag vet inte. Jag tror att jag har haft tur, för nästan alla gånger har varit mer eller mindre awsome och jag kan omöjligt bara nämna en. Men det har varit allt från omgångar i bilar, rough så att jag tappade mina töjar (har fortfarande inte hittat dom, bubu) eller bara "simpla" sessioner hemma som har varit grymt sköna. Men en gång jag minns lite extra var när Noah och jag precis hade blivit tillsammans och pökade som kaniner. Han hade precis kommit hem från London och jag mötte honom på flygplatsen för att sedan åka hem till honom för att ta igen missad tid. Och holy mother fuck säger jag bara. Jag vet inte vad han gjorde när han var där borta, men snubben hade helt klart övat in ett par nya trick. Jag ber om ursäkt till Noahs familj om jag nu väckte någon.

Har du sexleksaker?
- Jajemensan! Min första var en svart skapelse som jag fick i 15-års present av mina tjejkompisar. Han heter Jörgen (ja, det är normalt att döpa dom...) och har bott i min sängbordslåda hos mamma fram tills nyligen då min käre mor städade och hittade den och placerade den i en påse bland alla andra grejer som låg där (glidmedel, kondomer osv.) mitt på min säng. Känns liksom lite fel att använda den nu. Men annars så har jag diverse glidmedel (kan visa någon gång om ni vill?), 2 minivibratorer och små rosa analkulor som jag köpte till Noah för att jävlas. Han ville inte ha dom men dom lyser i mörkret och det är ju rätt så coolt så vi kunde omöjligt slänga dem. Juste, en créme som ska göra huden känsligare vid spanking och en som ska lindra efteråt som jag köpte på Ann Summers i London. Har dock inte testat dom än.

BILDKÄLLA: tumblr via weheartit.



Postat av: Anonym

Du har väll inte haft din p-stav i två år?

2010-06-23 19:09:26

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback