Svaren, I - utbildning/jobb, mående & modellande.

Kommer du att gå om gymnasiet?
- Det är lite luddigt på den fronten atm. Planerna är att plugga kärnämnena på distans i höst i alla fall och jobba lite samtidigt där emellan. Vill verkligen ha en grundutbildning och sen får jag ta allt som det kommer.

Hur går det i skolan? eller går du ens i skolan? och jobbar du fortfarande?
- I skolan... ja det går väl lite sådär med det. Jag är sjukskriven sen februari/mars för min depression så jag har helt enkelt bara gått hemma och pillat mig i naveln sen dess. Har försökt mig lite på modellandet och det är väl det enda jag har gjort i jobbväg. Men jag har lite olika småjobb på g atm.

Satsar du på en modellkarriär och i så fall, hur går det med den? :)
- Jag var nog lite mer inne på det i våras men han insett att jag är för kort (hela 2 centimeter, haha helt sjukt) men jag har fortfarande ett möte med ELITE och en annan agentur kvar att gå på så vi får väl se hur det blir.

Varför är du så fin?
- Photo Shop! Haha nej men skämt åsido, tack så jäkla mycket! :)
Beskriv din stil, vilka plagg gillar du och hur tänker du när du kombinerar osv.
- Jag är verkligen schizofren när det kommer till min stil. Ibland är det fashion á la modebloggare som gäller med klänningar och heels, ibland indie-rockigt och ibland så vet jag bara inte. Men oftast så är det stuprörsjeans eller jeansshorts tillsammans med någon oversized tshirt eller linne, gladiators/ballerinas/kängor/heels och så älskar jag massa kedjor, nitar och kors och ringar. Jag gillar hela glamrock-stilen så brukar försöka köra på det fast lite simplare. Jag älskar mina ben så oftast blir det tight och kort-kort och höga klackar. Okej, så här många tankar har jag aldrig ägnat min stil haha.

Hur lång är du?
- 170, rätt så prick. Vill vara längre! Får seriösa utbrott på alla som gnäller över att dom är för långa. Det är ju typ det finaste som finns.

Hur går det med din depression, mår du bättre eller är det samma?
- Det rullar på. Ibland tror jag att allt är prima ballerina för att i nästa stund ligga och skrika hysteriskt på golvet och vara helt säker på att jag ska dö. Jag äter antidepressiva (Fluoxetin och Atarax samt sömntabletter) och har gjort det sen i vintras (fin bild på mitt apotek)  och jag mår helt klart bättre tack vare dom men det är fortfarande långt från bra.

Varför är du deprimerad?
- 764538 olika faktorer spelar in här. Saker från min barndom, familjeförhållanden, vänner, missbruk osv. Men depression är en sjukdom, precis som en influensa. Man kan inte hjälpa om man får en och man kan inte påverka när man blir av med den. Visst kan mediciner och terapi hjälpa - men inte bota helt. På allt det där så har jag en ADD-diagnos (form an ADHD) vilket också bidrar till hur jag mår. Jag är väldigt impulsiv helt enkelt (på gott och ont) och likaså mitt humör. Men jag ska börja ta medicin för det senare i sommar.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback