"Är helt körd efter att ha pullat hela morgonen."

Nu ska jag porrsurfa och ha det lite mysigt. Varför läser man aldrig det någonstans? Att Kenza ska ge sin karl en riktigt omgång eller att någon precis ägnat sig åt ett redigt sexmaraton och misstänker att hon fått skavsår. Hallå blogg-Sverige, VAD ÄR NI RÄDDA FÖR?! Ja, jag förstår att det är något relativt privat och att alla kanske inte uppskattar att höra det om och om och om igen - men visst skulle det vara kul om vi kunde göra sex till en normal grej som inte är så tabu och om bröst, bj's och nakenhet inte vore en så stor grej. Jag knullar (and I'm damn good at it!) och äger sexleksaker. Jag kan också bli kåt, ta första steget till sex och ibland kan jag ligga och glo på porr i brist på annat. Jag brukar snacka sex med mina kompisar och langar mer än gärna små ankedoter om misslyckade gånger då jag blivit upptäckt av dagis-grupper eller påkommen av Noahs föräldrar in action. Oh you hoe! tänker ni. A, fast nä. Jag hoppas att ni, mina kära läsare, inte är så pryda och rädda för att göra vad ni själva vill. Och jag hoppas VEKRLIGEN att ni inte är såna där som kallar tjejer hora bakom ryggen på dem för att dom är öppna och ärliga. Jag börjar tappa den lilla tråden jag hade från början, men jag hoppas att ni fattar vad jag menar och yada yada. Och om ni har några åsikter så berätta gärna för tant-Emma.



Postat av: Urvut

Dä ä vackert! Har faktiskt saknat den här bloggen lite. :]

2010-06-02 21:21:51
Postat av: mona stalker

nakenhet och sex är vackert och porr är konst! att knulla är det mest naturliga som finns, annars skulle inte världen finnas till!

2010-06-02 21:58:08
Postat av: melws

Dä ä naturligt. Skit i om folk tycker annat.. då letar de förhoppningsvis sig vidare till en annan torrboll ute i bloggvärlden.

2010-06-03 10:01:33
http://charitable.blogg.se/
Postat av: mela

hahaha underbara fina emma, skönt att ha dig tillbaka! :)



Vill du leka med mig i helgen? Saknar dig som sjutton. Hoppas du hade trevligt igår. pussss <3

2010-06-03 10:42:42
Postat av: hälsningsfras.

skönt att det finns sådana som dig!

2010-06-05 19:55:50
Postat av: Sofie

var porrsurfar du? är också tjej och kan gilla det, men det mycket känns för hårt/kvinnoförnedrande...ska vara lagom, hehe...

2010-06-05 22:21:39
Postat av: Anonym

Fortsätt så GIRL! Så borde bloggvärlden vara istället för alla prydda människor, mera detaljer tack! ;)

2010-06-07 01:37:52
Postat av: Anonym

du e så jäla skön emma ! skitbra blogg

2010-06-07 17:12:33
Postat av: Anonym

du e så jäla skön emma ! skitbra blogg

2010-06-07 17:16:15

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback