Yellow sun.

- glömt bildkälla.
Alltså är det ens möjligt att vara så här seg? Jag totaldäckade i sängen med en bok i nyllet och sov hela eftermiddagen och nu har jag suttit i solen på verandan i någon timma och rökt lite för många cigaretter och lyssnat på The Kooks. Försöker tvinga mig själv att vara vaken men det är ett tremannajobb I tell you. På tal om bilden förresten, visst blir man GRYMT sugen på att näcka i en mysig liten stuga mitt ute i no-where och lyssna på regnet? Hahaha okej kanske lite mobbad önskedröm men det skulle sitta fint. Sugen på sura bilar är jag också. Nej fan vad gott! Och Loka. Men jag har årets mest ovärda skoskav efter att vi GICK hela vägen från Centralen till Stureplan igår och en av oss hade ett par lagom osköna stilettos på sig, så det blir ingen tripp till affären för mig, bubu. Och nu så har jag härmed lyckats peta ihop det mest onödiga inlägget ever. Shame.



Postat av: holy kirch

svar: thank jöö snyggo ;)

2010-06-04 23:47:12
http://holykirch.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback