Det här är fan inte en bra dag.


PMS, mano-deprsisivitet och en visit hos bup där jag blev ansedd att jag var lika smart som en bajskorv (typ) visade sig vara dåligt för humöret. Who knew? Nej men seriöst (känner att det har blivit lite over-kill med den meningen, sorry), jag är grovt_fittig_flickvän_92 atm. Och inte blir det bättre av mina tre GIGANTISKA finnar och att jag har en IKEA-kasse med grejer på mitt golv hemma som måste packas upp och en kattlåda att rota i. Sweet. Och i skrivandes stund såg jag att jag hade missat ett mail från ELITE MODELS och därmed missat en casting-tid hos dem i fredags. BRA BRA BRA! Alltså... Nej men &¤%@! Nu ska jag ta en kopp té och sätta mig och kedjeröka och en göda min kropp med pizza. Duktig modell eller vad? Känner mig sååå attraktiv just nu.



Postat av: Nathalie

Hold on och kämpa på, allt kommer lösa sig till slut ska du se. Den har du säkert hört tusen gånger men jag lovar att det blir bättre!

2010-03-03 22:30:40
http://flourtanten.blogg.se/
Postat av: sara

gillagillagilla bilden:D,vackert par!

2010-03-06 10:52:14
http://snuu.devote.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback