Howdy how, partner!


- photobooth hos Fji.

Sitter atm hos min käre bror och kör drunkgen Sing Star med milkshake-drinkar och Jack Daniels och igår blev det spontanfest hos Fji efter en spelning. Beer-pong, balkonghäng och finfint people. Min lever hurrar inte nu kan jag säga er... Jag var så grymt jäkla bakis idag att det inte är sant (som vanligt alltså) men tvingade iväg mig och Noah för att se på min lillebrors dansuppvisning. Det var en upplevelse - minst sagt. Nej men kära ni, eftersom att jag än så länge lyckats undvika härliga felstavningar och drunken confessions (stavning?) så känner jag att vi slutar här. Ha en grymt jävla bra kväll så återkommer jag imorrn med fagra bilder. PUSS!




Postat av: Anonym

vill me festa. dött här uppe.

2010-03-28 21:30:28
Postat av: melws

jag hade tydligen glömt att namnge mig.

2010-03-28 21:31:19
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback