Oh så spännande.

Jag borde definitivt införskaffa i ett alko-lås till bloggen. Stavar som ett jävla pucko så fort jag fått i mig något glas. Jag tror jag lider av fylle dyslexi även om jag misstänker att det inte är ett ovanligt fenomen. Men long story short: att blogga när man är tipsy är inte smart. Att gå ut i bara leopardstrumpbyxor, fodral och skinnjacka mitt i natten är inte heller så smart märkte jag efter som att jag vaknade upp med årets förkylning. Låter som om jag kört upp en doodle i näsan. Lite lagom sexig med andra ord. Men ja, det var väl det...

Till Varro: Min mobil strular så jag får inte tag på dig :(



Postat av: Anonym

Då vet jag att ni nte bara dissa mig haha..

Blire nå bio ikväll ?

2010-03-06 16:51:08
Postat av: EMMA

VARRO: Haha nej då! Vet inte :s har åkt på nån grov förkylning... Imorrn? :)

2010-03-06 18:39:35
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: vaarro

aa ring mig imorn!

2010-03-06 21:19:39
Postat av: Sofie

uppa uppa ;)

2010-03-07 09:38:08

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback