Charaden.

- Surviving the Charade, av mig.

Det är illa när man har supit upp sin alkoholtollerans på en helg. Normalt sett brukar jag ligga i koma dagen efter och gråta för att jag mår så jävla illa och då ska vi inte ens prata om hur jag mår efter två kvällar i rad. Men imorse (okej, klockan 3) när jag och Noah kravlade ur sängen mådde jag oförskämt fantastiskt. Vart tog huvudvärken och spurterna in till toan för att spy och sen däcka på golvet vägen? Mystiskt. Alkistendenser.

Jag har hur som helst haft en grym helg. Fotade på livekvällen på Gården i fredags och hamnade sedan på fest med Charad-grabbarna. Slocknade där med Noah-babe och landade hemma runt 2 igår. Sen blidde det min lillebrors dansuppvisning ute i buschen, bakispizza precis innan det stängde (jag har aldrig varit så tacksam) och drunken Sing Star-kväll hos storebrosan innan jag och babe kunde dyka ner under täcket och dö.

(Förlåt för tråkigaste inlägget ever men här snackar vi ide-torka på enorm nivå)




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback