Lammkött.


Ett stycke bild från dagens plåtning som Mela drog med mig på. Jag ser ut att vara typ 12 år men det är najs. Förutom plåtning så har jag ägnat dagen åt att fika med Mela och paps, svettas som en flodhäst i solen och att komma underfund med att det INTE är så smart att lägga i en brustablett i ett glas Loka. Jäklar vad det sprutar!

Annars så har jag kommit fram till att jag defintivt bör införskaffa nya underkläder, ahora. Jag bor typ i samma bh:har och Hanky Panky's så det känns ju mindre trevligt. Mysig flickvän liksom. Och ja,det var dagen EKO det.



Postat av: vaarro

Ohmama snyggve ;)

2010-03-31 17:02:50
Postat av: mela

Så jävla snygg. jag dör! <3

2010-04-01 11:28:49
Postat av: Hannafyrpihl

Jättefin bild! =) Hittade din blogg idag, verkar bra!

Men jag har en fråga, du hade "Fjortisguiden" där nere,

men har ingen kategori på det så det går inte att se

de första delarna. Skulle det gå att fixa tror du? :)

2010-04-02 13:24:11
http://hannakorven.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback