Lite funderingar så här på kvällskvisten samt en fin GIF.

- Finns det någon bra teknik att raka punanin på? För grodposen alternativt ena foten så där lagom smidigt upptryckt mot väggen i huvudhöjd (jo tjena) känns inte så överdrivet tryggt när en svinvass rakhyvel befinner sig runt ens privates. Dessutom ser man ju otroligt smart ut. Eller måste man värma upp och strecha innan?

- "Have a happy period!" Eeh, what's up with that? För man är ju så jävla lycklig när man skrubbar mensfläckar ur trosorna, luktar funky och fiskar ut tamponger samtidigt som man skriker på sin stackars bf som bara försökte vara snäll och inte fattade att man ville ha apelsinkrokant, inte mintkrokant. Men jag är glad ändå...

- Varför ser tjejerna på Veet-reklamerna alltid så glatt överaskade ut när deras kompisar brottar ner dem och vaxar skiten ur deras ludna ben? Själv så skulle jag känna mig våldtagen och dirty efter en sån insident. Det gör ju skitont. Jag, intet ont vetande, har gett mig på det där ett par gånger och snacka om vilseledande reklam.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback