Mycket snack om rökning. Förlåt, det är dumt.

Nämen här sitter jag och posar. Long time no se, eller vad säger ni? Jag har hunnit ha världens bästa 18-årsdag (druckit champange på Mälar Paviljongen med Mela-pela, blivit firad från alla håll och kanter och fått så fina presenter, bland annat blivit en Milano-resa. SWEET!), läst massamassa, shoppat klänningar till bröllopet i London, druckit iskall cider på T.G.I Friday's under körsbärsträden, köpt Ponyo (älskar Hayako Miyzaykis filmer. Ladda ner Spirited Away dirr!) och sett på kvällsbio med familjen. Precis vad jag behövde. Är nere i en liten svacka atm. Och inte fan blir det bättre av att jag ALDRIG får legga när jag ska köpa cigg heller. Seriöst, jag har snart skrapat ihop till en limpa cigg bara för att få flasha lite med mitt oerhört myndiga legg. Tindrar med ögonen över kassan för att ba: SNÄÄÄÄÄLLA... Men icke. Bajs-Coop. Så nu ska jag parkera arslet i Noahs trädgård och kedjeröka och skylla på Coop för det här hade aldrig hänt om dom bara hade leggat mig i tisdags så jag slapp springa ner och köpa cigg 87463 gånger om dan bara för att stolt få visa upp legget. Så det så.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback