Salt hav, sandiga fötter och knöggliga tår.

Det känns lite väl löjligt att börja ett inlägg med "åh vilket väder" - men holy shit vilket väder! Jag har legat ute i solen och bläddrat i Cosmopolitan (alltså finns det någon löjligare tidning? "Uppdatera din fb-status med 'beach 2010 - here I come!' så är du redo för stranden" Jo men jag kör på den då Cosmo så får vi se hur bra det går) och försökt få lite teeny weeny färg. Min hud brukar inte vilja samarbeta när det kommer till sånt. Britter är ju inte direkt notorious för deras bronze året om. Jag blir ALDRIG brun. Det kombinerat med att mina brun utan sol-skills inte riktigt existerar brukar resultera i ett något rätt så osexigt resultat, tro det eller ej.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback