Sista dagen som omyndig. Den ni.


- Glömt källa.

Ho ho! Någon här fyller 18 imorrn. Untzz, untzz, untzz! Jag har en liten önskelista på 16 A4:an (fo real) och förväntar mig att få allt. Nej men jag har high expectations för imorrn. Fika och ett glas vitt med MelaMälar Paviljongen (bara för att jag kan. Jag lär ju filma. Eller i alla fall sitta och garva åt Noah-babe som inte har åldern inne än. Aw, nutte. MOHAHA! Okej, nu gick det för långt...), fika hos mamma och sen middag slash fika ute med pappa och kompani står på schemat. Aswome. Och så lite presenter på det *ha-kåt-brud_92*

Men det är imorrn det. Idag har jag bara glamourösa saker på schemat så som grovstädning av rummet (när klädhögarna börjar kräla iväg och man misstar dammhögarna för katten är det väl dags?) och tvätt. Åh. Så. Kul. Noah-babe kommer hit lite senare så han lär ju få leka städhjälp medan jag ligger och pillar mig i naveln och bläddrar i ELLE. Ladda kamerabatteriet kanske jag också borde göra. Har behövt göra det sedan valborg men har inte orkat ta tummen ur röven än. För det är ju så jobbigt och tar mig hela... 15 sekunder? Latarsel.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback