Den senaste veckan har jag.


- Lunchat på Zanzibar med Emma och Matilda-göllet i solen.

- Emma följde med hem till mig och sov över. Vi försökte oss på årets öfrsta dopp. Det gick sådär.

- Gått på massa promenader och köpt smågodis med babe. Posat lite på vägen också. Kanske...

- Brottats med alla barn för att få klappa getterna på Skansen.

- ... och hönorna.

- Gått på promenad i regnet i en klädsel som inte lär få några awards för årets outfit.

- Och rökt i mitt fönster mitt i nätterna och försökt klura ut vad fan jag ska göra med mitt liv.

Howdy how partners! Fabulöst väder (Stockholm är fantastiskt just nu!) kombinerat med massa to-do's och ett bredband som legat nere är inte de mest ultimata förutsättningarna för ett blogg-flow. Och det lär ju inte bli bättre med tanken på att jag i övermorr'n trippar iväg till London några dagar. Livet är riktigt hårt just nu hehe. Men nu står pizza-middag, tvätt och städning på agendan. Spännande, spännande! Puss på er så hörs vi! xx





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback