x x x.


Jag har spring i benen och pirr i magen. Håret sitter uppsatt på ena sidan i en side-cut, ögonen är sotade och läpparna röda. Maiden-tröjan är på och jag har lyckats åla mig in i jeansen. 37648 halsband, Beyond Retro-påsen och ärtgröna kuvärtveskan från London på det. Det var dagens EKO. Haha snacka om total waste of time för mig (men antagligen mest er) att komponera ihop det här inlägget. Ska vi göra det hela ännu mer onödigt och klämma till med att vädret är kick ass och att jag är på fantastiskt humör? To late uppenbarligen. Nu ska jag klappa katt, dra på mig mina gladiators (Åh, mer spännande fakta!) och bege mig ut på äventyr. Tudilo!



Postat av: Jenny!

Tjäna pengar på din blogg ; )

gå in på min, sedan in på "tjäna pengar på din hemsida" och forsätt där.. Man tjänar fett med cash kan jag lova..



Kram!!

http://jennymahler.blogg.se

2010-05-26 18:58:59
http://jennymahler.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback