De senaste veckorna har jag...


Varit halvt inneboende hos Jessi, rökt insvept i filtar på hennes shvajnkalla balkong mitt i natten, dedikerat mitt liv till gamla Nintendo-spel med herrskapet, haft taco-kväll med tidigare nämnda och Ciffe från Walking With Strangers (tacos will never be the same again), haft suprice-2:ond-birthday-fest för världens bästaste Franco, kommit hem i gryningen lite för ofta, druckit rosé-vin med mina honor, kläckt lite för många internskämt än vad världen är redo för, insisterat på att ha mina snorhöga leopard-heels till läkaren - enbart för att mottagningen låg vid Stureplan, ångrat tidigare skoval, sett Paranormal Activity 2 på bio och misstänkt att jag nog kissade på mig lite, haft hemmakvällar med babe och hyrfilmer, lagat frukost åt babe och fått 8743928 frukostar tillbaka, varit lite för full, varit lite för nykter, rökt lite för mycket, skrattat lite för högt, träffat vänner varje dag, spenderat löjligt mycket pengar på att äta ute, hånglat, älskat, hatat, gråtit, skrikit. Men mest älskat.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback