I crack my teeth on pearls.


First of all: 875894 tack för alla söta kommentarer om tattoon! Fick lite frågor också, så angående tid, plats, smärta och pris: Det var min käre vän Zack som gjorde den natten till söndag i sitt sovrum. Jag har noll koll på hur lång tid det tog men... En halvtimma kanske? Och om det gjorde ont? Jag har världens största nålfobi och en icke existerande smärttröskel, men eftersom att jag var beredd på det värsta så var det faktiskt inte så farligt. Kändes mer som om han gick loss med en epilator på armen så det var no biggie. Inte var den så farligt dyrt heller - en timmas massage hah. Så nu är det bara till att smörja in den hela tiden och vänta på läkandet.



Postat av: frida

2010-11-18 00:15:41
Postat av: frida igen

fan vad världen hade varit snygg om alla såg ut som du gör! haha

2010-11-18 00:16:40
Postat av: malin

Sååå fin den är!

2010-11-18 12:49:15
http://melwsen.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback