It was untz untz untz.


- img src unk.

Alltså igår tog vi in i dimman bokstavligt talat. Har inte varit så där jäkla råfull på ages. Men vi hade grymt kul! Hängde i vip:en i sann Kissie-anda och blev god damn drunk. Tequila-race, vodka-redbull, öl, smirnoff's och rosévin var inte någon vidare smart kombo - något jag fått notera idag när jag legat och skedat med toan. Kids, don't try this at home. Nu väntar jag på att mina karlar ska komma hem så att vi kan ha en crazy orgie. Hah nej då! Men det är ryktet som går :} Jag väntar på att dom ska komma så att jag kan få min mat och sen dö i soffan.



Postat av: Anonym

haha på bilden är det en pipa och lite cannabis... på tal om det, har du testat röka det någon gång? :)

2010-11-27 23:47:58

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback