Fifties, te och Chanel.

Idag kör jag på Make Up Store's 5ties-sminkning and I must say I'm looking pretty damn sharp. Annars så har tankarna flygit iväg till farmors skruttiga lilla kök i England där inte en enda tallrik matchar den andra (samma sak med kopparna och besticken), där te-kokaren alltid går i 180 och där det luktar småkakor. U-u-underbart.

Och så har jag drömt tillbaka till Milano, frukostar på uteserveringar, Chanel-butiker och vackra skor. Röka från balkongen med utsikt över staden, dricka farligt goda drinkar på Armani-bar (har aldrig kännt mig så missplacerad haha) och vingla tillbaka till hotellrummet och en stenhård säng. Jag behöver komma bort snart.



Postat av: Anonym

show pic on you in 50makeup

2010-11-20 17:48:22
Postat av: EMMA

ANONYM: no tengo camera :/

2010-11-20 19:13:40
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback