Köpa min bokhylla?



För ett tag sen fick jag värsta snillen om att jag skulle sälja min bokhylla, så jag rensade ur allt, packade ner i lådor, la in lite (lite?) i garderoben och slängde resten. El problemo är dock att hela proccessen stannade där och bokyllan står fortfarande kvar - 2 månader senare. Rätt så tom i och för sig - men ändå där. Så är det någon som vill ge min bokhylla ett nytt hem för 500 kr (nypris 995) så att jag kan få ordning på mitt rum som är i kaos?

För sen blir det ommålning av mina väggar (vitt ska det bli!) och införskaffning av lite nya möbler. Jag har alltid velat ha en walk in-closet (nej för det vill ju verkligen ingen annan bloggare ha) så det ska upp massa hyllor på väggarna så att mina skor och sånt kommer ut i dagsljuset för almän beundran, främst från min sida hehe.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback