Make Up Store.



Alva-Li blev galet snygg i en enkel dag-make (och ja, visst vill man typ slå nere henne och sno hennes hår. Nej kanske inte riktigt - men jag är ruggigt avis!) och fick med sig en påse smink hem. Jag vill osså! Jag mer än älskar Make Up Store. Annars så har jag precis färgat utväxten och sitter nu i sängen och trycker i mig lax/ost-paj. Är helt amazed över att jag lyckats hålla mig vaken och på en relativt lugn och harmonisk nivå hela dagen. Ska dock snart ta och sätta mig ute på trappen för kvällens sista cigg och sen ska jag nog tacka för mig.

Ps: Jag är fett besviken (Klick.) What's up med synth-overloaden och tjej-lala'ndet? Inte ok BMTH, inte ok.



Postat av: autogiro.

bring me the horizons nya album är verkligen en stor besvikelse. ): saknar count your blessings soundet.

2010-10-10 15:51:37
Postat av: gabriella

vafan emma, uppa!

2010-10-11 19:55:51
http://bellabo.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback