Spännande va?

- src_unk.

Glömde visst bort att jag hade en blogg där ett tag. My bad! Har varit lite för busy med diverse saker: Maskerad hos Varro som fyllde 18! (Jag var Laura Croft, Noah en fransman och Franco var Aladin. Hilarious! Bilder slipper ni dock eftersom att jag inte var så vacker efter ett par glas vin, eller 1467576... Men det var för övrigt en grymtjävlakul kväll. Jag skrattade så mycket när vi skulle gå hem att jag ramlade konstant. En sjukt lyckad kväll helt enkelt.) Franco har varit inneboende hela helgen och så har jag städat - big ass time. Nu är rummet inte längre en hälsorisk. Det var illa när disken attackerade. Och där har vi den obligatoriska summeringen kirrad.

(Okej då, så här såg jag ut och så här såg mina karlar ut. Älskar Mackan på min bild!)




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback