+++

Jag kan i vanligt ordning inte sova utan sitter vaken med laptopen & web-tv och lyssnar på Noah som ligger och snarkar. Det lutar mot att dygna så att jag kan få en normal sömnrytm och inte en mellan 04:00 - 16:00 (avis va...?) Så nu jag ska fortsätta nöta Den unga överklassen på kanal5-play och sen om ett tag gå upp med Noah och kanske ta en morgonpromenad eller något. Okej, det kanske blev lite väl hurtigt för min del nu men i alla fall någonting för att hålla igång. Jag anar att espressomaskinen kommer vara min bff de kommande timmarna...

Edit: Just nu går jag på kaffe med 5 sockerbitar per kopp, cigg och ren viljekraft. Att tillsätta en överdos koffein i min lilla ADD-kropp är kanske inte det smartaste men jag ska klara det! *klapp på låret* Jag vill spy. Och sova.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback