HAN ÄR FÖR GULLIG FÖR MITT EGET BÄSTA


Vaknade imorse av Babe som hade krigat sig ändå ut hit och levererade rosor och ananas-smoothie på sängen. Var så jäkla gulligt att jag inte hade hjärta att komma med mina vanliga mindre snälla kommentarer om att han bara vill ligga och yada yada. Progress. Solat har vi också gjort och införskaffat 2 burkar Ben & Jerry's. Om man köpte två på ICA fick man en hyrfilm på köpet så jag tänkte att jag kan ta tillbaka den gamla bj-trenden i bloggvärlden. Hahah älskar fortfarande faktumet att folk skriver "Åh nu ska jag njuta av lite bj." Vi får väl se vad för sorts bj-rapporter ni får från mig. Gnäll om magkramper lär det bli i alla fall. Oh Ben & Jerry's, why am I alergic to you? Men nog med ordblaj från mitt håll, nu ska vi glo på Resident Evil 4 och tjocka glass. xx



Postat av: Jesseeyy

Känner redan nu att jag helt solklart lär haka på denna fabulösa bj-trend!

2011-02-16 00:03:38
http://pointzero.blogg.se/
Postat av: kajsap

du var inte så jävla ful du heller..

2011-02-16 14:05:23
http://ponani.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback