I'M SO NOT LOVING THIS

- by tumblr.

Noah har lämnat mig för Örebro och grabbhäng den här helgen så mina första tanke var: Åh men fett skönt med en ensam hemma-kväll och bara ta det lungt. Höll på att få hjärblödning efter en kvart. Har hällt i mig några glas whiskey (nom nom nom), tryckt i mig hämtmat och briljerat på TP. Spännande. Nej ni vill inte vara mig atm.

Funtar till och med på att dra en omgång av rummet och slänga in ett par tvättar. Alternativt get in the mood och dra ett onani-marathon. Så road är jag atm. Klura på lite nya inlägg borde jag också göra. Bloggen har gått och blivit så god damn boring att till och med jag själv får ångest av att läsa den. Men nu: en fet whiskey re-fill.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback