LIPS AND CROSSES


Goddagens på er! Något mirakulöst har hänt. Jag har nämligen vaknat upp pigg och glad och totalt bakis-fri trots gårddagens bravader. Vi firade Sara och Kajsa som blir/blivit ett år visare och jag som bara skulle ta det lilla lugna blev drunk. Väldigt drunk. Landade hemma hos babe vid 5-tiden men vaknade som sagt upp och mådde oförskämt bra och nöjd med uteblvina ovackra taggade bilder på fb. Helt amazing måste jag säga.

Men det är extra bra idag eftersom att ikväll firar vi bästaste Pillis som fyller 20 och det är all in som gäller. Maskeradoutfit, en bag-in-box och strålande humör är redan kirrat så det kan ju inte bli annat än helt jävla fantastiskt. Och hon kommer få den bästa presenten ever! Förbaskat grym är den faktiskt (jag vet att du sitter här inne och läser hehe) så jag hoppas att hon blir glad hest. Men nu ska jag svepa mitt kaffe och ägna mig åt spännande saker som check av mailen. Jag har antagligen aldrig låtit så viktig i denna blogg som nu. Hej btw!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback