LOLLIPOPS AND ICE CREAM


Men jaha? Vart tog den här dagen vägen. Har bara hunnit ligga på soffan och pilla mig i naveln lite, äta glass till frukost och lunch, pilla mig i naveln lite till och åka hem till Noah. Och blogglusten verkar ha rymt den med. Har inga bilder eller några vidare breaking news att leverera och då är det lätt hänt att jag börjar babbla på om abnormala mensflöden och dylikt, vilket jag försöker bespara er så mycket som möjligt. Det är inte lätt det här. Nej men jag ska klura lite så återkommer jag efter ett ihopkok av något ätbart och en cigg eller två. Puss.



Postat av: Bea

vad använder du för grundtema i din design?

2011-02-16 21:36:38
Postat av: EMMA

BEA: FASHION, men har ändrat om i den helt. Tycker dock att den är lättast att utgå från :)

2011-02-16 21:46:31
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du hade väl ritat nån bild för någonn månad sen åt din farsa, som du sa du skulle visa? ..:P

2011-02-16 21:47:05
Postat av: EMMA

ANONYM: Hade helt totalt glömt bort så tack för påminnelsen!

2011-02-16 21:48:01
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback