PARTY TILL YOU PASS OUT


- Kourosh bild på oss igår.

Igår firade vi världens bästa Pillis som fyllde otroliga 20, och det var all in som gällde. Så. Jävla. Roligt. Hon var Blomman från Powerpuff Pinglorna, Varro var Sailor Moon och Jack Sparrow var där och chillade för att bara nämna några få. Alla hade verkligen satsat och var så sjukt jäkla fina. Jag blev dock sjukt bakis när vi fixade oss innan och satt och klimakteriesvettades men en pizza och en återställare på det och så blev allt just awesome.

Det var då. Min första tanke imore var: Fuck me... Jag är såååå bakis och det vägrar försvinna. Skickade Noah och Zack att köpa kebab men har bara lyckats knapra i mig typ 3 flarn (eller vad man nu ska kalla bitarna) Noah hyrde I rymden finns inga känslor till oss och nu är det nattbad som gäller. Ska förövrigt langa fett seriösa åsikter om den filmen sen med tanke på att min lillebror har aspergers syndrom och yada. Nu: återuppstå.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback