PEPP! PEPP! PEPP!


Idag lyxade jag till det med 14 timmars sömn, ensam hemma i min lilla säng. Lite stört kanske, jag vet, men när jag normalt får kriga om 90 cm-utrymmet den här sängen har att erbjuda med babe så är det ren lyx att få sova själv och länge då och då. Idag ska jag dessutom lyxa till det med att vädra sängkläderna, tända lite ljus och kanske tjata till mig en massage från babe. Jag har en grym massagebit från LUSH som knockar en på 3 röda.

Men annars så har jag varit på riktigt jävla uselt humör idag. En sån dag bara helt enkelt. Fast jag tycker om att tänka tillbaka till hur jag var för för ett år sedan (till er nya läsare så rekommenderar jag en titt i arkivet) och jämföra med hur långt jag kommit idag. Då fungerade jag inte utan 3 olika antidepressiva, dagliga panikångest-attacker, sprit och konstant sömn. Men nu är det sällan jag får mina psykbryt och när dom väl kommer så kan jag hantera dom. Jag äter ingen medicin längre, bara en enstaka sömntablett då och då, och jag dricker inte 6 dagar i veckan. Having that said så sitter jag i mitt rum med musik i bakgrunden och ett par glas rosévin, men jag ser det mer som att fira hur jävla bra jag är och att jag lever. Men nu ska jag nattstäda.



Postat av: Anna

Riktigt starkt jobbat! (y) Du förtjänar en STOR eloge :)

Har läst din blogg i över ett år nu faktiskt :)

2011-02-20 10:55:28
http://zparriz.se
Postat av: Anonym

precis så där brukar jag också få påminna mig om att tänka dom gånger jag blir sur för att jag inte får saker gjorda, sover för lite/mycket, arg för att allt inte funkar lika bra för mig som för andra. då får man påminna sig om att jämföra med tidigare, inte andra. you go girl! haha gay det lät. men ja du fattar, du är grym!

2011-02-20 16:30:36
Postat av: jessiee

HONAN! satan i gatan va svår du ska va o få tag på, skriver här ist för på fb känns som du chillar här oftare, hur som havre, ring mig sen när du ser dettaaaaaaaa!

2011-02-23 17:03:03
http://pointzero.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback