RÄTT SÅ STÄMNINGSFULL BILD


Jag skulle ha bloggat idag, men det blev inte så. Jag har istället spenderat min dag med att frysa nipplarna av mig i väntan på pendeltåget. 1,5 timme tog det bara. Vart fett sugen på att slänga mig på spåret när tåget väl rullade in (i ren protest mot SL liksom. Hämnas för att dom är så jävla efterblivna så fort en snöflinga eller ett teeny weeny löv  valt att parkerat sig på spåren. Men kom på att det inte var städarens fel och att han inte ska behöva skrapa bort mig bara för att hans arbetsgivare är totalt inkapabla på att leverera tåg i tid) men lät bli.

Men nu sitter jag hur som haver än en gång i Noahs säng och imponerar på honom genom att rapa alfabetet. Jag vet. Fett impressive. Har kommit till Q men det var en knepig bokstav. Mer spännande saker än så har jag tyvärr inte att dela med mig av. Eller jo. Jag hetsåt 2 skålar chips i ren frustration och ligger i skrivandes stund på rygg och skriker why? WHY?! Ibland är livet hårt. Men nu ska jag sluta gnälla och ta en cigg och ett glas cola.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback