VARNING! KAN SLÖSA ER TID

Goddagens! Hann inte parkera mitt flat-ass vid datorn en enda gång igår då det var full ruljans på mig. Vaknade snorsent, lyckades ta mig hem trots halv storm och grovstäda hela huset, dra en snabbdusch och sen bli upphämtad av världens bästa Semir (nämen SL. Snöade det lite nu igen?) Sen bar det av till en Råcksta minneslund för att hedra en väns mamma som gick bort för 6 månader sedan. Det var faktiskt en fin minnesstund som inkluderade vadhög snö, tända ljus, lite skratt och mycket blöta och frusna tår. Sen blidde det en öl och lite karaoke på en bar. Jag och Jessi kan mycket väl ha gett hela stället lite mindre hörselskador.

Kanske inte låter som någon speciell dag men när jag landade i sängen hos Noah så hade jag så jäkla mycket kärlek så att det räckte och blev över till hela världen. Jag har så grymt snälla kompisar och alla ställer upp för varandra gång på gång fast ingen ber dom. Okej det här blev väl årets mest gay blogginlägg men så kan det gå.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback