ARKIV/BILD


Det gick inte direkt som förväntat med min utlovade blogg-bomb. Har sovit bort hela helgen (vaknat så där lagom till middan 3 dagar i rad. Värt) alternativt legat inrullad i täcket och glott in i väggen. En tvättäkta depphelg helt enkelt. Men igår blev jag upptvingad av mina honor så jag parkerade mig på bussen i mjukisar och hår som inte blivit tvättat på en vecka som luktade lite exotiskt och åkte hem till Jessi via Mc Donald's. Väl där tog jag en dusch och fixade mig ackompanjerat av ett glas rosévin och chit chap med mina ladies. Sen bar det av till forna kollektivet i Blackeberg för en brutalt välbehövd beer pong-kväll med mina finaste. Jag och Pillis briljerade! Landade hemma tillsammans med babe runt 3-tiden, krävde fyllehumpin' och somnade nöjd.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback