DAMN YOU KENZA

Men ååååh! Ofta Kenza har skaffat en likadan tattoo som jag? Fick tips av en läsare och ba: Nä men vem tatuerar sig på sin semester? Visserligen kom jag inte på min tatuering själv, men KUL att en av Sveriges största bloggare har en likadan. Nu kommer alla köra med "Åh har du en likadan som Kenza?" Mother fucker...



Postat av: Alva

Jag reagerade på samma sak, för jag fullkomligt älskar din! den hon har som är lika dan som din satt på andra armen, och var gjord av Henna, så man kan ju hoppas att den riktiga tatueringen som sitter på hennes vänsterarm har ett annat motiv.....

Postat av: Anonym

SVAR: Vad förvånad jag blev, att du har tid att svara! Men glad blev jag!

Jag letar alltid efter nya sätt att förstå min syster på, du behöver inte alls svara om du det är ett känsligt ämne för dig, Men jag undrar lite över hur du (som storasyster) underlättar för och umgås med ditt syskon? Min lillasyster är i "trottsåldern", fast än hon är 13 år. Om du känner att du kan så skulle det kanske kunna hjälpa mig att umgås med min syster att få veta hur du och din bror gör? Självklart är alla individuella, även om man har samma diagnos. Men det är ju värt att testa allt, någonting måste ju fungera för oss! :)

2011-01-10 20:30:30
Postat av: Alva

^det där var jag haha

Postat av: EMMA

ALVA: Absolut! Min lillebror är 14 och också i årets trotsålder. Oftast så gör det ingenting, bara jag har en stor dos tålamod (eftersom att han är världens retsticka) men om jag inte orkar eller är på fel humör så kan sånt han säger och gör vara riktigt sårande. Det underlättar ju inte heller att jag har ADD vilket är aspergers motsats haha. Men man får göra det bästa av situationen. Vara väldigt rak och tydlig. Absolut inte retas (för då får man det 8534987 gånger värre tillbaka). Jag brukar säga till honom att om han är snäll och trevlig mot mig så är jag det tillbaka - och det brukar funka. Om vi hittar på något - bara jag och han - en kväll (hyr en film, köper godis och pratar) så brukar det också funka väldigt bra. Men som sagt - det är väldigt individuellt men jag hoppas att allt funkar bra med dig och din syster! :)

2011-01-11 00:12:09
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hennes är henna! Skönt, om hon inte gjort en riktig efter.

Din är så jävla snygg!!

2011-01-11 07:15:18
Postat av: Anna

Känns så jäkla hemskt att ha likadana tatueringar som andra personer :p Ungefär som att man är totalt fantasilös och härmar alla andra istället. Men jag älskar din tatuering med fåglarna :D

2011-01-11 10:04:01
http://zparriz.se
Postat av: Zack rocken

Kom hit så fixar vi dirr?! DU har ju sätt old spice reklamen!! Vi drar ditt en jetmotor på dom och låter dom lasra sönder en jävla planet jävel!! :D

Postat av: Ella

Nothing too worry about!



"Fåglarna på armen är en hennatatuering som jag (ritade själv) gjorde på stranden en dag."



http://kenzas.se/2011/01/09/nattinatt-2/#comments



Du får sluta med videobloggar föresten. Mår dåligt av att se mig själv mig själv i spegeln sen, haha.. Så jävla snygg

2011-01-14 09:08:32
http://ellalinda.blogg.se/
Postat av: ellinor

tänk på dom istället som gjorde sin för några årsen och själv kom på idé och nu ser massa lägga ut bilder på internet att dom gjort sånna, det känns inte heller såå kul! haha^^

2011-10-14 22:10:50
Postat av: Ella

Har länge velat ha den tatueringen! Såg en bild på den en dag, men bara på någons arm, den visade inte personen. Det var först när jag såg din bild på google som jag reagerade på att du hade skrivit att Kenza också hade en lika dan, känns segt själv om någon skulle börja prata med mig om att hon har samma!


KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback