FUNTAR PÅ ATT BLI GINGER

- by Rebecca Simonsson, Lily Cole, We Heart it.

Jag är råtaggad på att bli ginger. Inte röd, utan mer orange-brun, eller kanske till och med orange-blond. Typ som Amanda Berg för hundra år sen (mest ovärda referensen någonsin). Här och här har ni två till snygga gingers. Tror ni att det är svårt att gå från mörkt till ljus ginger? Ska jag köra på det tycker ni? *jätteångest*



Postat av: mona

vad gör man när man precis förlorat sin livs kärlek? han som man skulle spendera hela livet med? han som fanns där för en oavsett? han som sa att det var han och jag föralltid?

vad gör man när den personen säger att han inte är kär längre? vad gör man när personen en dag senare är lycklig utan en och aldrig vill ha något med en o göra?

jag har precis förlorat min själsfrände och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. vad ska jag göra?

2011-01-13 11:51:09
Postat av: Nathalie

med tanke på din hudfärg, ljus alltså, så skulle du säkerligen passa grymt bra i det meeeeen det kommer slita mycket på håret. Eftersom du haft mörkt hår så länge är det rätt "infärgat". Har färgat fram och tillbaks, ljust till mörkt flera gånger och det sliter sjukt mycket på håret. Så ja, do it men gå till en bra frisör isåfall :)



puss du är snygg

2011-01-13 12:53:29
http://rebelhearted.blogspot.com
Postat av: EMMA

MONA: Asså nej fy fan va drygt :( Damn... Flytta in hos en kompis, kräv filmkvällar med disney-filmer, sup ner dig totalt en tisdagkväll, spendera dina sista pengar på en resa nånstans (mina honor gjorde det när dom blivit nysinglar. dom åkte till trollhättan och hade roligaste helgen i deras liv) och stäng av mobilen. stalka inte hans fb (ta bort honom så du slipper se hans uppdateringar!) och sov mycket. Hoppas allt känns bättre snart bästaste stalker <3



NATHALIE: Ja, tror det skulle bli grymt! :D Puss DU är snygg!

2011-01-13 14:51:18
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Har funderat på det så himla länge men vet fasiken inte om jag vågar. Men jag villl. Behöver dock en spark i arslet tror jag.

2011-01-14 19:15:14
http://fruhemlig.blogg.se/
Postat av: filiqqa

åh, precis och exakt samma sak som jag vill göra/funderar över! men är ju det att jag också har så mörkt hår. knepigt, det där.

2011-10-21 06:26:58
http://filiqqa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback