IT SURE AS HELL IS NOT FOR THE FAME


- by tumblr.

Statistiken tredubblades på bara någon timma samtidigt som jag satt och hejjade på för kung och fosterland. Så roligt, så roligt må jag säga. Men vart kom ni ifrån? Egentligen har jag lite svårt för att ha många läsare. Blir asparanoid när jag är ute och folk glor (trodde jag var känd ett tag men det visade sig att jag såg ut som någon b-rud från PH och att det var därför alla stirrade jämt. Jahapp.) och var en gång nära på att gå fram till två tjejer och ba: Ja, det är jag. Lyckades dock tygla mig själv. Var nog tur det. Kunde blivit lite jobbig stämning annars.



Postat av: Alexandra

Jag har fått nys om dig blogg genom Noahs mamma, som är en oerhört kär vän till mig och gammal arbetskamrat. Om minnet inte sviker tror jag att du hälsade på oss på jobbet en dag när jag jobbade. Jag äter också fluoxetin och tycker att det är så oerhört fint och befriande att du skriver så öppenhjärtligt om uppgångar och nedgångar i vardagen och livet. Massa styrkekramar till dig och pussa Rinen från mig!

2011-02-07 21:55:32
http://vapensyster.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback