KOSMISK BILD


Jag vaknade precis när babe skulle ninja sig in i duschen. Upptäckte då högen med mascara som har valt att placera sig under mina ögon. Lövely. Men hur som haver, mina dagsplaner blev något fuckade av mitt sena uppvaknande så jag går direkt på numero 3 på dagens to do: IKEA. Noah har lovat att följa med (jag tvingade honom att säga: Jag, Noah Mika Herqules Tomas Sigge Gustafsson, lovar härmed att följa med Emma Patricia Holden till IKEA. Ja han har en miljon namn. Undrar om jag skulle testa på att skrika ut alla någon gång i sänghalmen. Nej. Wierd.) så IKEA it is. Men först blir det till stt skrapa bort allt smink och trolla fram föda.



Postat av: Rebecca

Lite weird, ja. Och lite knepigt att komma ihåg alla namnen i stundens hetta.. :)

2011-01-31 22:38:44
http://fruhemlig.blogg.se/
Postat av: amanda

Din blogg tar awesome till nya höjder, keep it up!



PS. hur går det med träningen? (Du bad oss läsare säga till..)



PS2. Grymt snygg bild!

2011-01-31 22:46:14
Postat av: EMMA

REBECCA: Haha jo avstår nog från den lite mindre briljanta tanken...

AMANDA: Amen tack! :D Och hehe, busted... Gå väl lite sådär. Motivationen samarbetar inte :(

2011-02-01 15:40:48
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback