MEN JAG ÄR GLAD ÄNDÅ


Inatt hade jag en sån där fabulös natt när jag bara sov någon timma hit och dit. Slutade med att jag gick ner med täcket och la mig för att brottas om soffan med fettokissen. Är något schleten idag må jag säga. Men babe var duktig bf och kom hit med skagenröra (alltså jag och skagenröra. Skulle kunna ha sex me't för att det är så jäkla gott. Nej kanske skulle vara lite nasty - men ni fattar vinken?) så vi har svullat det på nybakat bröd och glott på Jerry Springer. Känns som en fett givande dag. Ett stycke fransk manikyr hann jag också med, den ni!

Nydushad och propa är jag nu hur som helst så jag och babe ska bege oss ner till centrum för införskaffning av föda. Jag, siare som jag är, känner på mig att det blir thai. Efter det planerar jag att mellanlanda hemma för att grunda fint med chips & dipp och sen ska vi sätta oss någonstans i förhoppningsvis fint sällskap och vina/öla.

Ps: Sofi Fahrman-minen <3



Postat av: emelie

hahaha sofi fahrman haha

2011-01-29 17:43:01

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback