NU ÄR LIVET JOBBIGT

Jag vet att det bara är massa gnäll om att jag ska komma i form och yada yada - med just nu är jag in a moment och weakness. Jag sitter typ och hyperventilerar för att inte dra en rejd genom alla skåp och skrapa ihop något ätbart. Och inte blev det bättre någon stans av att pappa kom hem med 6 backar julmust och massa god öl. Hahah I die. Vart jag än vänder mig om så finns det något gott och onyttigt att äta. Är fett motarbetat atm.

Men annars har jag varit hurtig idag och promenerat hela vägen till stationen och sen från Karlberg till Odenplan och så blidde det en liten promenad när jag virrade runt Karlaplan för att hitta till agenturen. Hurtigt värre. Och nu fan får ni hålla tummarna för mig för jag vill verkligen, verkligen, verkligen bli signad av den här agenturen.



Postat av: .

you rock! bara så du vet. och du klarar det, ska du se!

2011-01-19 23:12:11
Postat av: Melinda

Håller tummarna

2011-01-19 23:23:54
http://mgif.blogg.se/
Postat av: ella

Eh. kan du typ bara göra ett inlägg om vad som finns i den där skålen? Mums.

2011-01-27 16:40:24
http://ellalinda.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback