STUPID SAYS WHAT

Så här bright känner jag mig atm. Hjärnan verkar gå på retard nu så det mest geniala jag kläckt ur mig idag har varit: Öööhhh... Fett smart tjej, I must say. Har verkligen ingen aning om vart jag vill komma med detta ordbajsande så istället kan jag bjuda på lite funderingar som flyger runt i mitt skarpa sinne för närvarande:

- Varför står den där högen med 6 backar läsk vid ingången i köket och skriker på mig?
- Borde jag verkligen inte ta tag i tvätten med tanke på att jag använder bikinitrosor för närvarande?
- Varför är det fysiskt omöjligt att bara ta ett glas vin ur bag-in-box:en?
- Är jag den enda som dansar så mycket i duschen att man drar en fet vurpa och slår sig?
- Hur roligt skulle det inte vara att ha fjäll?
- Och varför smakar mitt te röv?



Postat av: Anonym

grym uppdatering!

2011-01-21 15:41:45
Postat av: Anonym

grym uppdatering!

2011-01-21 15:41:45
Postat av: Anonym

hahha du är så skön! och toksnygg är du också!

2011-01-21 20:24:42
Postat av: EMMA

ANONYM: Men du kan va toksnygg! :)

2011-01-22 02:34:44
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback