REKOMMENDERAS STARKT

- by 356 days.

Tereze Kirch, 365 Days, Signe Siemsen, Loweo, Paulina Levo, Rebecca Simonsson, Bellabo, LisaPlace, Petra Tungården, Heygia, Heygias gamla blogg, The girl who tamed the tiger, Last nights party, Amanda Berg, Molly R.

Your turn: Kan ni inte tipsa om era bloggar, någon skön kompis eller nån annan mysig lirare. Vet ni några bra inspirationsbloggar (man kan aldrig få för mycket av dom) eller bara någon allmänt awesome? Hollaaa!



Postat av: Anonym

http://oraclefox.blogspot.com/

GRYM!

2011-01-13 17:23:26
Postat av: Anonym

menar du jag är en dålig blogg :(... Hahaha rock tipsa om din egen den gillar jag!! Typ ända jag läser ju rockens riff :D

2011-01-13 23:17:37
Postat av: sofia

teddietorture.blogg.se

hehe min egen :(

2011-01-19 23:40:38

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback