SÅ JÄVLA MOTARBETAD

Blev så arg att överläppen försvann. Fett mysko. Har dunkat Fanten sen jag kom hem för att hålla humöret uppe men det funkar inte. Då är man looow. Sara och Varro är dock på väg hit till min undsättning. Det blir Top Model, te och skitsnack. Det här är brudarna jag hängt med sen högstadiet och haft mina första fjortisfyllor med. Dom har fått leka sexrådgivare när 14 åriga jag varit lost och klappat på mig när jag varit broken hearted.



Postat av: Anonym

nämen tja ge mig dit hår typ!!

2011-01-13 17:24:01
Postat av: Linn-Lay

Hej och va trevligt att du ska på möte med dem!

Jag har i vanliga fall inte så mycket kontakt med agenturen och det beror på om du ska jobba som vanlig modell eller people modell. men Jenny verkar annars vara en toppen person o jätte trevlig. Jag har varit modell hos dem nu sedan april och än så har jag inte fått någon jobb. Dem e ju som sakt en ny agentur och så så dem kan ju inte lova några jobb alls. Men det är annars väldigt kul om du är driftig av dig och fixar jobben själv som sedan endå måste gå igenom agenturen :) men lycka till och hoppas du kommer med i teamet!

2011-01-13 18:13:28
http://linn-lay.se
Postat av: holykirch.se

MEN DITTT SÖÖÖÖÖÖÖÖTE hahaha! kram påre

2011-01-13 22:15:09
http://holykirch.se
Postat av: Nathalie

Jag lider med dig, arbetsförmedlingen är värdelös. När jag var där sist så fick jag först skäll för att jag flyttat (?) sedan blev jag pratad med som en liten unge och fick veta att "arbetsförmedlingen är ju inte till för ungdomar egentligen". När jag sa att jag inte hade råd att praktisera, att pengarna från AF inte räcker(måste ju flytta/pendla långt eftersom det finns inget i flen) sa hon att "då får man söka socialbidrag".



Så himla hjälpsamma :) noooot. Hoppas dom är lite bättre i stockholm!

2011-01-14 10:36:03
http://rebelhearted.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback