VAD GÖR VI? NU KÖR VI!

- img_src unk.

Bli inte rädda nu. Jag har inte slagit i huvudet och jag skriver inte detta under pistolhot: Jag ska börja träna(!). Inte för att gå ner i vikt eller så (haha då försvinner jag ju) utan för att bli mer shaped. Till sommarn planerar jag att ha en KADAM!-mage. Ja man kan ju önska i alla fall. Så inget skit ska in i min kropp på vardagarna, jag ska skära ner på rökandet till bara fester och jag ska äta nyttigare/oftare. Bara alkohol på helgerna. Dagliga promenader och så lite magövningar på det. Ni får vara duktiga och peppa mig nu hörrni! Jag är ärligt talat den mest otränade bruden som finns så det här svider lite att skriva. Så om det går allt för många dagar utan några tränings-updates från min sida så får ni skrika till och hota med något freaky. Och när jag är på väg att falla tillbaka i cookie-träsket ska jag  dreggla lite över Victoria's Secret-brudarna för att hålla modet uppe. Hejja!



Postat av: malin

Det kommer gå skitbra! Tappa inte motivationen och se kaggen framför dig när du tycker att det känns pest.

2011-01-17 10:02:31
http://namnetvamalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till!

2011-01-17 19:33:11

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback